Her hastalığa özel rapor çıkarılır hastalığının a hastalığı ise doktor b hastalığı yazamaz ve her hastalık için raporda geri ödeme miktarını doktor belirlemez yani demek istediğim doktor zaten rapora %20 sini ödesin ya da tamamını devlet karşılasın gibi bir ibare kullanmıyor. Hastalığınıza göre sut kararlarına yani devlet kararına göre oksapar %20 sini sizin karşılamanızı uygun görmüş. Ha başka başka hastalık yazarak ilacı tamamen ücretsiz hale getirecek raporu yazan doktorlarımız da var ama yasal olan hastalığınızı yazması.