Damlacix Civciv_geliyor1 ben de 8 kg aldımm 30+6, aşırı derecede ağız burun kuruluğum oluyor:( mide yanması ekşimesi, hafif bel ağrısı, bebiş de 1800 gram yaklaşık, gece 2-3 kez uyanıp uyuyorum bi de uykularım bölünüyor buna da şükür 😢😇
Mavi34 Sogancik sağlıkla doğsun bebeğim inşallahta benim şeker 15 senedir var zaten kronik düzelmez artık
gunesveguney Civciv_geliyor1 bende yeni 31′e girdim 9 kiloya yakın kilo verdim hiç almadım göbeğim de öyle büyük yusyuvarlak değil Ya bi anormallik var sanki ama çözemedim 😂 yada iç karnım çok geniş heralde, şükür bi sıkıntım ağırlaşmam yok çabuk yorulma dışında 🙏🏻 En güzel zamanlar aslında odasını yapıyoruz ufaktan artık 😍 haftaya da kontrolümüz var kızımda iyidir inşallah