Demetimufuk Enise_33 her bebek günunu ve saatini bekler dogumda en onemli olay annenin panik yapmamasi kendinizi rahat birakin kendiliginden gelisecek siz bile anlamayacaksiniz
seldaas Enise_33 bende 39+2 yim açılmam varmı bilmiyorum dr hiç bakmadı nst de sancı çıkmayınca açılmaya bakmadı. Sizin nasıl baktı? 41 e kadar beklicez biz 42 yi beklemeyiz dedi ptesi çok erken dolsın bi 40. Hafta niye hemen suni sancı
Enise_33 seldaas benim nst de sancı çıkıyor ağrım oluyor ama açılmam yok bilmiyorum beklemek doğru olur mu doktorumla karar vercez pazartesi inşallah hayırlısı olur