Hanimlar 39+1 deyim hiç acilmam yok günde 5 km yürüyorum evim ikinci kat merdiven inip çıkıyorum ama hala acilmam yok doktorum pazartesiye kadar bekleyelim olmazsa pazartesi Suni sancı verelim dedi ne yapmam gerek öneriniz var mi dua edin bana lütfen 🙏