ecemsmom duydun mu bilmiyorum nisa hastanesi yenibosnada cok sanciliydi dogumum 10 saat suni cektim ve cektirmedigim eziyet.kalmadi dogumdan cikinca farkettim tabi ozurler diledim ama onlar oyle iyi davrandilar ki anlatamam cok da ilgililer hele dogum da oyle rahatlatiyolarki dogum sırasında düşün sohbet.muhabbet hiçbir aciyo hissetmedim