Öncelikle gerçekten anlayamadığım bir konu …
Arkadaşlar ben özel hastaneye gidiyorum ve tüm takibim orda yapılıyor ve bana verdikleri doğum fiyatı 8900 TL … Ama dışarıdan anlaşmalı olan doktor bu hastanede 6000 TL ye doğum yaptırabiliyor . Hani ne fark var dışarıdan gelenlere daha ucuza yaptırıyorlar biz takipli hastasıyız ve bize daha uçuk fiyatlar çekiliyor siz olsanız ne yapardınız ?