Arkadaşlar merhaba bugün itibariyle 39+0 günlük hamileyim.Pazartesi günü doktor kontrolüm vardı ve doktorum gelen giden yok sancın yok açılman yok pazartesi yeniden kontrol dedi tabi ister istemez moralim düştü.Çünkü ailemin yanına geldim doğum için eşimin izni yok rapor alıp yanıma geldi rapor bitti ve doğum hala olmadı dahada olmazsa sorun olacak diye.Arkadaşım aynı durumu yaşadığını 7 tane hurmayı ortadan kesip 2 su bardağı hazır suyla beraber ocakta cok az kaynattığını ayetel kürsi okuduğunu soyledi hurmaları yiyip suyunu içtiğini soyledi ertesi gün doğuma gittim dedi bende denedim ve bel ağrım sancım başlamaya başladı adet sancısı gibi 2 gündür çekiyorum ve içer içmez başlıyor eşim bile bu baya etki ediyor demeye başladı dün gece acile gittik doktorum muayene etti ve çok çok iyi süper gelişme var rahim baya baya incelmis dedi eli kulağında artık ne yapıyorsan devam et dedi ve çok sevindim sizlerede tavsiye niteliğinde yazmak istedim biraz uzun oldu kusura bakmayın 🤗🤗