Doga_77 glsm_kr8383 Özel canım🤷🏼♀️ devlete gidip korkuyorum sezeryan yapın desem afedersiniz popoma tekmeyi vurup gönderirler dalga mı geçiyorsun sen bizimle diye 😄😄
-Arya- Dlrasntr Bende çok korkuyorum maalesef. Sezaryende ayağımı hissetmeyince paniklerim diye korkuyorum sadece 😂 normalde ise kesi ve dikişten korkuyorum. Ama o çocuk her türlü oradan çıkacak hiç kasma diyip sakinleştiriyorum kendimi 🤷♀️🙈