Doğum sonrası onun bunun lafı daha insanı çileden çıkarıyor doğum kolay yani….heleki normal dogurdgunda çocuğunu kucağına aldığında varya tarif siz bir duygu her şeye değen tek şey o an kondurdugun öpmek korktuğun o minik öpücük….ben hiç kirkmadim normal doğum yaptım hep hazır hissettim kendimi benim sancılarım kesik ve şiddeti az oldu ona rağmen suni sancıyla doğurdum. Nefes egzersizleri çok çok önemli sancı geldiğinde derin nefesler alıp vereceksin icind n say artık ve kaçta bitiyorsa sonra bir dahaki sancı geldiğinde yine nefesle nasılsa demin saydım 10 bitti az kaldı sık dişini de ….ve kendi kendi rahatlatacaksin…. yanında kimse oazsa daha iyi olur sancı sırasında çünkü sese tahammül edemiyorsun sessizlik dost pliyorrr insana