Berin iğneyi 45 derecelik açıyla ve iki parmağınızla sıktığınız derinin tam ortasına vurursa asla acımıyor tecrübeyle konuşuyorum. 3. Aydan beri kullanıyorum sağ kol sol kol olarak suan 7,5 aylığız ve iğne yapılan yeri topaklanmasın diye hafifçe pamukla bastırıp ovar gibi yapın 3 sn falan zaten acıdığı zaman topaklanma oluyor acımadığında topaklanmada olmuyor. Siz iyice kavrayın derinizi iki parmakla ve çekin deriyi kasa gelmesin ki acıma kanama olmasın🌸