Berin bacaklarimda sürekli aynı bölgeye vurduğum için muhakkak üst üste gelmiştir canım çünkü bayadir yapıyorum, bu iğneler ufak olduğu için yağ dokusunu geçmiyor bildiğim kadarıyla, onun için bir tehlike arz etmiyor çünkü eğer tehlikeli olsaydı bizim elimize vermezlerdi, igneyi vurmadan önce havasını boşaltın, sonra vücudunuza yavaş bir şekilde batırın iğneyi vicuda enjekte etmeden önce pompayı geri çekin kan yoksa rahatlıkla vücudunuza enjekte edin ve çıkarıp üzerine sadece basılı tutun ben böyle yapıyorum bir sıkıntı olmadı şu anda çok şükür canım çok geçmiş olsun bi an önce kurtulalım inşallah şu ignelerden 🤲🤲🥰