gunesveguney siz sanırım 50 gram içmişssiniz o gazoz gibi abartıldığı falanda yok çok kötüydü tadı ben 100gram da içtim şükür birşey çıkmadı ama açken onu içmek normalde olsa neyse ama hamileyken bide üstüne açken çok kötü midem hiç kaldırmadı çok şekerlii baya baya hemde