tugbadugan0000 ben femix kullanıyorum çok memnunum canım,hemde çok daha iyisi demişti doktorum. Devlet karşılamıyor ama 130₺ civarı bir ilaç,kokusu filan da yok yani çok hafif. Mesela ben folik asit hiç içemedim,geri ağzıma balık kokusu gelirdi. Balıktan da nefret ederim. İki kat daha fazla kustururdu. Doktor önemli değil bu yazdığımı iç başka bir şeye gerek yok demişti. Bende 13haftamdan beri içiyorum.