yagizhaninannesi_1 Aaa1234 39+2 den selamlar👋🏻 bızde de bısey yok hala sabırsızlıkla beklıyoruz umarım bı an önce gelır mınıklerımız ☺️
Aaa1234 Elifmm_3535 Doktorum Perşembe’ye kadar bekleyip olmazsa suni sancıyla başlatacağını söyledi size herhangi birşey söyledi mi?
Elifmm_3535 Aaa1234 canm bana suan birsey demedi hala bekliyoruz bakalm 3 günde bir nst istedi 4 günümüz kaldı ama ne sancı var ne birsey