Aaa1234 39+1 haftalığım ama ne sancım var ne ağrım 😬 Ne zaman doğacak merak ediyorum aynı haftalarda olanlar sizde durumlar nasıl, belirtileriniz var mı?
Melekceee Aaa1234 ben iyice son noktaya geldim 40+3 olduk hic bir belirti yok doguma ve covidim gece uykularim yok ve hastaligim agir geciyor
Ahsenilayinannesi 40+4 oldum yalancı sancılar var ama açılma falan yok daha cuma günü suni sancıyla doğum yapıcam büyük ihtimalle 🙄
Aaa1234 Esmaucar18 Geçen hafta benimde 3500 kiloydu bu hafta kaç oldu acaba kilo aldıkça Doğum zorlaşır diye korkuyorum😅
Esmaucar18 Aaa1234 bide onu doğurması var tabi 😁😁 2 haftadır ağzıma meyve sokmuyorum kilo almasın diye anca bu kadar yavaşlatabildim kilo alımını doğana kadar kaç olur bilmiyorum 😁😁 bizimkiler tombik bebiş olucak ☺️☺️
Esmaucar18 Ayca0909 valla benimki kilo problemi olmasa bekler normal olsun bizim olsun kafasında kadın 😁
Esmaucar18 Aaa1234 sadece ekşi elma yiyebiliyorım kavun karpuz muz hurma yumurta süt karbonhidrat hepsi kilo aldırıyomuş hiçbirini yemiyorum çok zor olsa da yürümeye çalışıyorum evin içinde zaten hepimiz sürekli hareketliyiz bide ben çok baskı hissediyorum aşağıya doğru sanki o an doğcakmış gibi bugün doktor o his geldiğinde bol bol oturup kaşk squat yap dedi ama nerde squat yapıcak bacak gücü 😁
Pelin-08 Aaa1234 39+1 oldum benimde hiç belirtim yok bebek geçen hafta 3400 dü bakalım yarın kaç kilo çıkıcak arkadaşım 40 haftasında bebek 4100 kilo oldugu için sezeryana aldılar biz napcaz bakalım ☺️