Hanımlar merhaba. 5+3 hamileyim. Bugün ilk defa doktora gittik ve balık yağı verdi (çok erken gibi geldi bana ). Progestan verdi ve günde 2 defa, hiç kanamam olmadı ya da düşük tehlikemde yokmuş neden verdi anlamadım normal mi böyle yapması ?
Her şey gayet güzel dedi Ayrıca keseyi de gördü ultrasonda 2 hafta sonra gel dedi kalp atışı için sanırım. Ben pek bir şey anlamadım doktordan 😀 yardımcı olur musunuz ilaçlar ile ilgili