Flz Hamilelikten dolayı bizler biraz hassas oluyoruz o yüzden bu tür şeylere biraz alınıyoruz sanırım. Bende bak hareket ediyor kızımız dersem bakıyor elliyor konuşuyor, onun haricinde kendisi gelip dokunmaz. Bi kere dedim, şimdi sen annelik duygusunu hissediyorsun ama ben babalık duygusunu hissetmiyorum, baba olucam evet çok güzel birşey ama kucağıma alınca baba olucam demişti. Haklı mı haklı olabilir böyle, bunun için kırılmaya üzülmeye gerek yok 😉