Flz ikinci bebeğimiz ilk kızımızı çok istedik süşük yapmıştım öncesinde rabbim şükür evlat verdi çok severdi doğdu ölüp bitiyor kızına benden bile önemli ikinci bebeğimizde aynı ilgiyi göremedim Canım erkekler böyle bizim gibi hassas düşünceli değiller üzme kendini doğduktan sonra ilgilensin sevsin boşver