kızlar o kadar çok geldim gittim ki 25 tane iğne kullandim ve doktor çok uzak bana şartlarım çok zor çok şükür artık bugün reglime 5 gün kalmışken 2 tane çok güzel yumurtam oluşmuş 21 ve 23 ml aşılamam yapıldı inşallah tutar ya 4 seneden fazladır bekliyorum ☺