Evet kızlar sonunda bende doğurdum tam 39+6 da geldi Oğlum
35 haftalıkken küçük sancılarım vardı hastaneye yatışim yapıldı 3 cm açılmam vardı 2 gün doğum hanede yattım sancılar çoğalırsa doğum yapacaktım ama oğlum gelmekten vazgeçti
hergün gelsin diye uğraşıyordum bügün geldi yarın geldi derken 39+6 da gelmek istedi gelelim doğum anına
cumartesi günü sabah hiç bi belirtim yoktu saat 15.00e kadar evleri temizledim 16.00gibi küçük karın agrısı gibi agrılar girdi duşumu aldım biraz çoğaldı ama çok şiddetli değildi sonradan çoğalmaya başlayınca hastaneye gittik evimle arası yarım saat hastaneye 17.00gibi giriş yaptık muane ettiler o da ne 7 cm açılman var dediler 😳
hemen dogumhaneye aldılar suyumu patlattılar işte ondan sonra sancılarım geldi yalan yok dayanamadım sezeryana alın dedim ebeler bana sezeryanlık durumu geçmişsin bebek geliyor dediler ebeler bile şaşırdı bu kadar hızlı olmasına bana gaz verdiler sürekli sadece hastanede 1 saat sancı çektim 4 ıkınmada 18.30 da oğlum dünyaya geldi tam 3 kilo 50 cm doğdu aynı babası bana hiç benzemiyor 😂
Oğlum gelirken elleriyle gelmiş iç de yırtılmam var dış da da dikişim çok var ve benim o çok canımı yaktı biraz fazla kesmiş ebe
Kızlar uyuşturucu igneyi hissetmiyorsunuz kesiyide ama ben dikiş atılırken hep hissettim ve canım o esnada çok yandı normal doğum olduğu için hemen ayağa kalktım normal odaya alınca hemen yürüdüm sütüm az geldi ilk .ve bügün 3. Günüm sütüm bügün biraz daha çok .ben kendime çok şaşırdım 1 saat içinde dogurduguma ilk çoçogum ve canım çok kıymetlidir o kadar zorlanmadım ben biraz uzun olmuş olabilir hakkınızı helal edin kızlar rabbim herkese böyle kolay doğumlar nasip etsin bu arada Isparta şehir hastanesinde doğum yaptım 3 günlük taze anne olarak sorularınızı alabilirim