Ceylanarsln hayır yapmadım doktorum karpuz yeme meyveyi cok aşırı yeme dedi ki ben bunları çok tuketen bir insanım hamur işi yeme tatlı yeme dedi tatlıysa aram yok zaten ama diğerlerine cok aşırı dikkat edemedim yinede yedim aşırıya kaçmadan cok şükür son haftalarda normale döndü hatta şuan suyu cok iyi diyor çünkü normalde son haftalarda su azalır doktorum doğumun cok güzel olacak diyor sizde abartıya kaçmadan yediklerinize dikkat edin yeterli 🤗🤗