Ceylanarsln 22 haftalıkken detaylıda su fazlalığım çıktı,25 haftamda şeker yaptık normal çıktı. Hala su fazlalığım var detaylıdaki erken doğum riski olabilir falan dedi ama şu an 34+3 haftalığım doktorum şeker normalse sorun yok dedi bazen öyle artabiliyormuş oğluşum suyu gayet güzel yutabiliyor sadece karnım ağrıyor ve sertleşiyor doktorum su fazlalığındandır dedi sende üzme canını inşallah bir sorun olmaz