Mas0105 Ben de 3 ay Klomen denedim yumurtalarım yeterince olgunlaştı ama gebelik oluşmadı. 4. ayda doktorum Klomen’e ara vericez 3 aydan fazla kullanmak iyi değil dedi. Ben de tam o ara sabah programının birinde bir kadın doğum uzmanına denk geldim. Tesadüf bu ya ordan şifa bulacakmışım 😇 Kanalların tıkalı olabileceğinden ve rahim filmiyle açıldığından bahsetti. Ben de hemen o ay adetimden sonra rahim filmine (hsg) randevu aldım. Sol tüpüm kapalıymış gerçekten, film çekilirken açıldı ve hemen o ay hamile kaldım. Mucize gibi oldu benim için 🥰 Kendi doktorumun göremediğini ben kendim tesadüfen keşfettim. Film çektirmeyi size de önerebilirim. Umarım en yakın zamanda güzel bir haber alırsınız, gönlünüzce olsun