Mas0105 3yillik evliyim, 35yasindayim. 9haftalik hamileyim. Hiç korunmadik. Ne kürler ne macunlar, ritüeller, dualar, esmalar, tekkeler, türbeler, ovulasyon testleri fln derken hep tek başıma mücadele ettim. Eşim doktora gitmek istemedi, en son bu konuyla tartışmamız sonunda kapattım bebek konusunu. Kafamı dağıtacak yeni işler buldum, punch yapıyordum, kitap okuyordum, bebek fln soran insanlarla görüşmedim o konuyu kapadım kafamda yani sonra geldi bebek beklemediğimiz anda kendine uygun zamanda. Sal bı kendini bırak herşey zamanını bekliyor inan 🙃