Ogretmenanneyim kuzum hiç moralini bozma ya gerçekten hayırlısını dile hep, ben yarın adet olsam üzülmem kendime 1 sene zaman verdim kafaya takmamak için lütfen sen de ne olursa olsun en güzel zamanda olsun de hep bir iki gün üzülmek normal ama hep önümüze bakmak lazım