Ogretmenanneyim sürekli adet olacak gibi his girip çıkıyor 3.kez gebe kaldığım zaman haziranda bu hislerin aynısı olmuştu. Bir de neredeyse bir avuç kokusuz beyaz akıntı geldi yine haziranda aynı şey olmuştu. Ayın 20sinde test yapmayı düşünüyorum o zamana kadar bekleyeceğim tam 12.gün yapıp eğer hamileysem iğnelere başlamam lazım. Her şeyin hayırlısı deyip umutlanmadan bekliyorum 😊 sen nasılsın