Elifzumra123 Gebeliğimde 19+3 gün oldu arada hissediyorum ama az hareket ediyor gibi geliyor.sizde de aynı mı acaba?
Elos Benim de 2. Gebeliğim ve 18+2 olduk hala kayda değer bir hareket hissetmedim. Endişeleniyorum açıkçası Elifzumra123
poyrazinannesi3547 Elifzumra123 20den sonra daha net hissediyorum ilk 16 haftalıkken hissettim şimdi yemekten sonra yerinde durmuyor 23 olcaz yarın
cokbilmis Elifzumra123 19+2′yiz. Ben birkaç gündür net hissetmeye başladım. Hala da emin olamıyorum bebek hareketi mi o diye 😄 ama bebek hareketi bence. Mesela dün sabah hissetim. Bugün akşamüstü hissettim. Hergün bi tık daha fazlaca oluyor. Zayıfım ben. Zayıflar daha net çabuk hissedermiş
Aycaaa571 Elifzumra123 ilk hareketliliği 16. Haftada hissettim şuan 26. Haftadayım hiç durmuyor saolsun 😄😄😄 gümbür gümbür
baloglusuuumm Uzanıp elinizi karnınıza koymayı denediniz mi yemekten sonra ben bu şekilde hissettim 19 haftalık
Surimsine Ben 17.ci haftamdan beridir hissediyorum yemek yedikten sonra sırt üstü yatıp karnınızı okşayın belki daha çok hissedersiniz ya da tatlı şeyler yedikten sonra dikkat edin belki daha çok hissedersiniz
eminey14 Surimsine 12+3 günlük olduk hiç birşey yokmuş gibi sizce normal mi haraketlerini falan hissedemiyorum küçük olduğundan mı acaba
Aysegul354 eminey14 daha çok küçük hissefemezsiniz ilk gebelikde 18 en erken 24e kadar hissetmeyrnler var ve normal kabul ediliyor
Surimsine eminey14 daha bebeğiniz çok küçük 16,17 haftaya kadar hissetmeniz neredeyse imkansız (doktorların yorumu bu yönde) hatta bazı anneler 21.ci haftaya kadar hissedemiyor yani bebekten bebeğe hatta annenin karnının yağlı olmasına göre bile değişiyor 🙂
PnrZynp22 ilk gebeliğim 20-22 haftada hissedilir demişlerdi 19+1de hissettim çok şükür🤗yemeklerden sonra daha da hissediliyor. Çok güzel bir his 👶 Suan 19+5 miniğim
deletedmom2014 Haftada ilk pıt pıt olarak arada tekmelerini hissetim şuan 23. haftadayız tekmelerinden uykudan uyanıyorum o derece kıpır kıpır 🙏🏻 Herkesin farklı oluyor canım benim ilk gebeliğim erken hissettim
deletedmom2014 Aysegul354 Devamlı hissetmesem de günün çoğu saatinde hissediyorum mesela sırt üstü uzanınca karnımı açıp bakıyorum barız dışarıdan belli oluyor
Dae Aycaaa571 masallah bende 26 yim hiç durmuyor ve çok güzel hissetmek ben burdayım diyor😊bazen elimi karnıma koyup konuşuyorum duruyor dinliyo sanki 🥰allahim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Cidella Elifzumra123 Ben de ilk 18.haftamda hissettim ama çok azdı. Şimdi 19+3 sanki daha hareketli. Özellikle yemekten sonra ve tatlı bir şey yiyince kalp atışı gibi pıt pıt hissediyorum karnimda sağ tarafta özellikle ☺️ bence sizinki de normal endişelenmeyin hiç
deletedmom2014 Aysegul354 Bana her gittiğimde bebeğin çok hareketli olduğunu söylüyorlar canım. Herkeste bir olmuyor belli bir haftaya kadar normal diye biliyorum. Bana detaylıda doktor bebek iyi ama tek sorun çok hareketli bu bebeğe bakana Allah kolaylık versin diyip gülmüştü. Detaylı ultrasonda iki ayağıyla aynı anda tekme atıyordu. O yüzden hissediyorum herhalde 🙏🏻 Sıkmayın canınızı zamanı gelince bebiş sık sık hareket eder 🌸
eminey14 Surimsine teşekkür ederim 🥰 çok heyecanlıyım bi düşüğüm var biraz korkularımda var tabi acaba yine aynı şeyleri yaşarmıyım diye cumartesi kontrolüm var inşallah bir sorun çıkmaz.