PrensesFiona defneveannesiii ne güzel şükredin bence. Çünkü ben öğlen artık esnemektan ağzım ayrılcak nerdeyse ama uyuyamıyorum. Sadece akşam erken uyuyabiliyorum. Hamilelikte uyku çok normal. Bebiş doğunca uyuyamıcaz zaten bol bol uyu canım
Humeyrasmsk defneveannesiii Ben iki damla da olsa gidicem yoksa kasiklarimi çok ağrıtıyor o yüzden saatte bir kalkip gidiyorum zaten çok gec uyuyabiliyorum
healthy_life Ben de akşam 10 da uyudum sabah 10 da uyandım şaşırdım bu kadar uyumama kestiriyim diye uzanmıştım halbuki
Yelizzzz34_ defneveannesiii benim uykum var ama uyuyamıyorum, gece 12 de yatıyorum sabah bazen 7 de bazen 5 de bazen 8 de uyanıyorum 🤷🏻♀️ Öğlen uyuyabilirsem yine topluyorum kendimi ama oda binde bir