Aykem iyi bir kadin dogum doktoruna gidip yumurta takibi yaptırmanızı öneririm gerekirse rahim güçlendirici ilaçlar verir ve aşılamaya kadar bir-çok tedavi uygulanabilir. Ben yumurta kalitesini arttıran bir vitamin kullandım.gebe kaldığım ay ondan midir bilmem yani ama