Elfcm Semy Teşekkür ederim şu anlik bir sıkıntım yok sadece kontrolum vardi ona gidemiyorum hic bir sekilde canımı sıkan tek konu o 🤦🏼♀️ onun dışında ilac yok parol icebiliyorum sadece bol bol meyve ve sıvı tüketimi.
Elfcm bubiii 30 oldum şu an ben ama ikiz olduğum icin zaten ekstra dikkat ediyordum Allah’ın izniyle erken doğum olmadan atlatirim. Size de geçmiş olsun