Semy Boğazlarımda tarif edemediğim bir yanma var be burun tıkanıklığı , gözlerimin içide yanıyor. Covid geçirip bu belirtileri yaşayan var mı acaba , teste gitsem mi? Strese girdim. İshal başlangıcı da var gibi sanki?
evetbenavukatiyim Semy Ateşiniz var mı ? Göz yanmasını daha önce bir gebeden daha duymuştum. İshal bende de var şuan gebelikte görülebilen bir şey o da belli olmaz yani 🤷🏻♀️ Siz gitmeyin ama 112 yi çağırın gelip onlar yapsın bence o ortama girmeyin
Elfcm Semy 5 gündür baş ağrısı vardi. İshal de ayni sekilde uzun süredir var. Pazar günü de gripmis gibi oldum dun aksam test verdim ve pozitifim 🤷🏼♀️ aslında içim rahat etsin diye gitmistim beklemiyrdm bile 😭
Semy evetbenavukatiyim ateşim yok eşime haber verdim onu bekliyorum. Boğazlarım çok değişik oldu tarif edemiyorum. Strese girdim korku sardı. Haklısınız 112 yi aramak daha mantıklı. Cok teşekkür ederim.
Semy Elfcm çok geçmiş olsun. Umarım hafif atlatıyorsunuzdur. Ne yiyip içiyorsunuz dikkat edin kendinize 🙏🏼
bubiii Elfcm çok geçmiş olsun ben de 7 haftalık hamileyim ve covidim. Çok can sıkıcı bir durum siz kaç haftalıksınız acaba?
Elfcm Semy Teşekkür ederim şu anlik bir sıkıntım yok sadece kontrolum vardi ona gidemiyorum hic bir sekilde canımı sıkan tek konu o 🤦🏼♀️ onun dışında ilac yok parol icebiliyorum sadece bol bol meyve ve sıvı tüketimi.
Elfcm bubiii 30 oldum şu an ben ama ikiz olduğum icin zaten ekstra dikkat ediyordum Allah’ın izniyle erken doğum olmadan atlatirim. Size de geçmiş olsun
Mustafayigitinanesii Ara ara ateşim vardı boğazımda ağrı yoktu ama öksürüğüm nefesimi kesiyordu resmen ve geçmeyen baş ağrısı gözlerim yanıyodu. Daha sonra kokum da kayboldu ve test verdim POZİTİFim bugün 6.gunum.
Cidella Semy Mutlaka test verin. Bende de o belirtiler vardı. Ateş ve halsizlik eklendi sonradan. Pozitif çıkmıştım. Karantinam bitti dün ama yine pozitif çıktım. Nasıl geçecek bu illet bilmiyorum
Semy Cidella rabbim kolaylık versin eşimi bekliyorum gelince mutlaka test vereceğim. Şuan iyiyim aslında bilemiyorum strese mi soktum kendimi
Baharmm16 Cidella merhaba geçmiş olsun bende o dertten müzdaribim karantina sonrası tekrar teste gireceğiniz zaman sirkeyi ağzınıza gargara yapın be burnunuzada kalıntısı kalmasın faydasını görürsünüz muhakkak hepimize çok geçmiş olsun ve benim doğuma çok çok az kaldı 🙏🏻🌸
Cidella Semy Stres yapmayın hic ama tedbiri de elden bırakmayın. İnşallah hayırlısıyla atlatırsınız covid de olsanız
Kahverengi Semy benimde tek boğaz ağrım ve burun tıkanıklığı vardı klima dedim ilk yinede ne olur ne olmaz diğe test yaptırdım pozitif çıktı şuan karantinamin 10 günümdeyim hiç bir sıkımtım yok sadece koku alamıyorum 😊