Aybeniz Canım ben 8 Nisan’da anestezili çektirdim 1 hafta zaten kendime gelemedim ki bırak ilişkiyi 🙄 2 büklüm yürüdüm beni baya sarstı ama herkesin bünyesi ve ağrı eşiği farklıdır. Sonra çok şükür tüplerim açık çıktı. Normal yolla hamile kaldım şuan 8+1’iz 🤗