iremkocbiyik seymaafsin 39.haftamda doğum yapmış oluyorum hatta benim kendi hesabıma göre 38 oluyo bence geç değil valla 42′ye kadar yolu var :))
a_burcu_bur iremkocbiyik Allah hayırlı etsin. Benim 35te kontrolüm var da gün verir mi acaba diye merak etmiştim. Demek ki 37yi bekliycem 😊
aslanreis iremkocbiyik bizde 27sine aldık 2. Sezaryenim ama yinede insan heycanlanıp stress oluyor ☺️
aslanreis iremkocbiyik oluyor ister istemez ama kolay geçer inşallah benim ilki genel anesteziydi kendime gelmemde zorlandım onun dısında bir sorun yasamamıstım umarım buda öyle olur ama doktorum spinal yapalım dedi siz nasıl düşünüyorsunuz anesteziyi
iremkocbiyik aslanreis Valla ben devlet hastanesinde doğum yapacağım öyle bir seçme imkanım var mı bilmiyorum öyle bir şey de konuşmadık doktorumla bu haftaiçi gideceğim bakalım herhangi bir şey der mi heyecan falan yapınca hafiften sakinleştiriyorlar demişlerdi
aslanreis iremkocbiyik sorun bakalım doktorunuz bişey söyler elbet doktorunuza güveniyorsanız iyiyse özeli devleti yok doktor önemli bence
aslanreis iremkocbiyik tecrübeli oluyorlar ya biraz yaşı olanlar ne mutlu ozaman aklınızdaki soruları sorun oda rahatlatır cevaplar sizi bence hayırlısı olsun bakalım
aslanreis sedanur4004 ayy 🥰 işlerinizi bitirdiniz mi peki ev temizligi kendi özel temizliginiz çantanız
sedanur4004 aslanreis herşey hazır. Birtek ev temizliği kaldı onada bir kadın tuttuk bu hafta içi yapılacak sizin bittimi hazırlıklar ☺️
aslanreis sedanur4004 çantamız odamız hazır çarşamba günü ev temizligi yapılcak bizde yardımcı ayarladık kuaför agda işini ne zaman halletsem onda kararsız kaldım
sedanur4004 aslanreis korkulu rüyam hayatta ağda yaptiramiyorum bir şekilde aynayla falan jiletle idare etmeye çalışıyorum
aslanreis sedanur4004 valla annem ilk cıktıgında kuaföre götürdü ozamandan bu zamana hep ağda ama doğumdan sonra epilasyona gitmek istiyorum dert başımıza ya bu kıl tüy işi
iremkocbiyik aslanreis Valla lazere gitmişim o konuda çok rahatım :)) Ev temizliğine annem yardım edecek nasipse zaten yeni taşındım çokta iş yok aslına bakarsanız :)