Saripapatyam1 iremkocbiyik hic değilim desem😁 2. Sezeryanim olucak benm sadece bebeğimi kucağıma alacağım ana odaklandm 😍
iremkocbiyik Saripapatyam1 Aa tabi alışıksın😂 Benim ilk olduğu için sonda olayından vs de çok iğreniyorum ne edeceğim bilmem🙄
Saripapatyam1 iremkocbiyik hiç korkma sondayı uyustuktan sonra yakıyorlar çıkarırken de hiç hissetmiyorsun
07-02-2019 iremkocbiyik ay ya benımde 2.sezeryanim olucak 35 haftalık olduk hala gun wermedı doktorum ya 😊heyecanla beklıyorum 😊
seymaafsin iremkocbiyik bende 23 üne kaç haftalıkken doğum olucak acaba benim 39u geçiyor geç degilmi acaba 😐
iremkocbiyik seymaafsin 39.haftamda doğum yapmış oluyorum hatta benim kendi hesabıma göre 38 oluyo bence geç değil valla 42′ye kadar yolu var :))
a_burcu_bur iremkocbiyik Allah hayırlı etsin. Benim 35te kontrolüm var da gün verir mi acaba diye merak etmiştim. Demek ki 37yi bekliycem 😊