Nurkose03 Cgdeem7 ben koyucam. Mehmet ismi ben Mehmethan koyucam. Eşim koymak istedi bende kırmadım sadece han ekledim
Mavi_bulut Cgdeem7 benim eşimde koymak istedi ama ben aileden birinin ismini koyma taraftarı değilim vazgeçti eşimde
Hsrt1 Cgdeem7 benimde kayinbabam teklif etti. Ama bende esimde istemiyoruz. Uygun bi dille söyledik. Kayinbabamida cok severim esimde babasina biraz fazla düşkun. Sonrasini dusundugumuzde esimde istemiyor.
Minicikkiz Cgdeem7 Eşime çok değer veren biriyim. Kayinbabam hayatta değil. Kız bebeğim olcak. Erkek olsa kayinbabamin ismini koyardım. Ki eşim istemedi ben koycam dedim 😅 yani senin içinden geliyosa koy 🥰 İnşallah kaderi bahtı güzel olsun 🤲🏻🌸
Sevilss Cgdeem7 Gönlün olur diyorsa ikilemde değilsen koy ama ben asla koymam eşim 2 çocuğumada karışmadı ilkinide ben koydum bunuda ben koyucam Allah razı olsun karışsa kıriz çıkardı