Cgdeem7 şöyle bir örnek vereyim sana benim eşime kaynanam kayınpederinin ismini koymuş yani eşim dedesinin ismini taşıyor e saygı açısından eşime hep başka isimle seslenmişler eşimin kimlikteki adı mehmet ama onur der herkes çok karışıklık olur ben sürekli mehmet diyorum ama mehmet diye tanımayan o kadar insan var ki benim şahsi fikrim bu gibi karışıklıklarla karşılaşmamak adına büyüklerimden birinin ismini koymazdım kizim ya da oglum fark etmez koymazdım ama tabi bir oğlum olursa Allah nasip ederse eşimin ismini ve ek olarak emin ismini koymak istiyorum kızımın ismini de hiranur hayalimdi eşimin babannesi kurban bayramında vefat etti çok severdi o kız çocuklarını bende kendisini çok severdim adı şefikaydı hem babannesinin adıyla yaşasın diye hemde şefkatli olsun diye hiranur şefika koyacağım eşime söyledim oda memnun oldu bu durumdan 😊