Deniz59 Fatma272727 çok şükür bi sıkıntımız yok bel ağrısı yatma sorunu arada mide yanma sorunu hariç😁
dilaraakbulut Fatma272727 ben de 10 ekim demisti doktorum ama pazar gunune denk geliyo 11 alir diye tahmin ediyorum
Fatma272727 Deniz59 mide yanmasi bende de var bebis sacli olur derler ilk kizim sacliydi cok midem yanardi
Ozgeleo-07 YuvarlanamayanPandaa benımde 4 ekim sezaryen günü verdı dr . Bugün tam 35 haftalık olduk kac kılo oldunuz sizz
Fatma272727 eserife hadi hayirlisi ile nir sancida kurtul cnm benim ilk kiz 35 haftalik ikinci kiz 36 haftalikdogdu bakalim oglum gununu beklicekmi
tirtilinannesii Uykusuzluk ✅ Bel ağrısı✅ Sırt ağrısı ✅ Birde sanki kaburgalarım ağrıyor 🤷🏻♀️ 15 Ekimi bekliyoruz bakalım biraz heyecan biraz da korkuyla ☺️
81akmnfgn Fatma272727 benimde ekimde ama gün vermedi daha doktorm yarın kontrolüm var verir mi acaba çok heycanlı 😬 3 ekimde tam 38.haftam oluyor ikinci sezeryanım okucak
Fatma272727 81akmnfgn verir ya bizimki normal dogum zamani 20 ekim 10 ekimde aliriz dedi ama eylul 21 de kontrol var bakalim ne dicek
Fatma272727 Bir_tospik_beklerken o normal kiz bebek buyuyor oyuzden kasiga baski yapio ben lavabomu yapip bitiriyom elimi yikarken tekrar geliyor 😊
81akmnfgn Fatma272727 devlete gidiyorum belki son gğne kadar bekletir diyorm bnde bakalm yarın görücz🥰