ecemsmom Birumuteses29 evet yüksek biraz ama önceki telefonum 7 Plus tu ondanda çok memnundum hediye gelmese değişmezdim :)
Calili Birumuteses29 30 Ağustos ta almistim güne özel indirim vardı magazasinda ama yine indirim olur bence
Yenianneadayi2208 Birumuteses29 bende iPhone dan oppo ya transfer oldum 🙃 gayette memnunum tabi ios tan sonra android bir tuhaf geliyor ama insan alışıyor 👍
Prenses_annesi1 Birumuteses29 İphone kullanamayan sevmeyen birtek benim heralde 😂 xiaomi note 9 kullaniyorum 8 den 9 a geçtim gayet güzel tavsiye ederim