Ozlem1995 hayır hiç agrımadı normal dogum dikişlerim, sezeryanımda dikişim yok yapıştırma ama canımdan can gidiyo şuan can çekişiyorum bebegimi dogru düzgğn oturup emziremiyorum bile, herkesin bünyesi bir değil ama okudugum çocu sezeryan sonrası böyle yazıyolardı aynılarını yaşıyorum