Ela532 Ela Merhaba canım ben bu gece 3 kızımı doğurdum ,Sana təcrübəli bir anne adayı olarak soyluyorum ilk korkunu yineceksin kessin korkmak yok əyər korkmasan acı çok hafife duşuyor yemin ederim,sonra sancı gəldiyində derin nefes alıyorsun ve derin birakiyosun ,sonda doğurdun zamanda güç gəldiyi zaman bağirmadan sesiz ikiniyorsun inanki doğum bundan başqa bir şey deyil,ne ölüm acısı yok ne böbrek ne yurek ağrısı gibi deyil,sonundada bebeyin gördüyün zaman her şey unutulup gediyo