BF2021 tirtilim1 12 haftada getmişdim. Doktor görümcüme tahmini dedi. O da bana söylemiyor. Cinsiyet partisi yapacak deye 😀
Sdadmrbas Bende 12. Haftada öğrendim. 16 da aynıydı ve 20. Haftada ayrıntılı ultrasona girdim hepsinde erkek dediler 😊
Meleklerim34 Ben şuan 12+2 deyim bu akşam kontrolüm vardı doktorum kesin değil ama kıza benzettim dedi bakalım hayırlı sağlıklı olsunlar da 😍