Gokyuzum1 Kızlar merhaba, bugun 13+4 oldum ve cinsiyeti çok merak ediyorum kontrole gitsem öğrenirmiyim, bu haftalarda cinsiyet öğrenen arkadaşlarımız var mı acaba 🌸
Mayacm Gokyuzum1 ben tam o haftada ogrendım degısmezse ınsallah bakalm hayırlısı 😂 eger doktorun ıyıyse kullandıgı cıhazda kalıtelıyse en azından tahmınde bulunur
Gokyuzum1 ruveyda98 Dilarasoysal Umayy7 Mayacm adsmom ilknurd_98 Hepinize çok teşekkür ederim 3 gibi gidicem bakalım ne diyecek doktorumuz 😍🌸
Tokanayse tirtilim1 bisi sormak istiyorum 10 haftakik beki olurmu doktor erkeye benziyir dedi ama erkek ben ikiz olsun istedim.sagkik olsun acaba deyis mi
seraygunel Gösterirse öğrenirsin tabiki biz 8. Haftada öğrenmiştik ama acele etmeyin demişti 10. Haftada artık kesin demişti doktorumuz 🥰 şuan 20 haftalık
tirtilim1 Tokanayse yani doktor tahmin yapılabilir ama ne kadar doğru olur bilmiyorum, benim doktorum genellikle yanılmıyorum demişti ve erken söyledi yanılmadı
BF2021 tirtilim1 12 haftada getmişdim. Doktor görümcüme tahmini dedi. O da bana söylemiyor. Cinsiyet partisi yapacak deye 😀
2erkekannesiii 13 haftada öğrendim cinsiyetini sonra 2li tarama testine girdim şükür güzel çıktı sonuç