AyseEmre AygUlusoy tavsiyelerini uyguluycam canım tesekkur ederim insallah dedigin gibi alısırım ya🙏☺️
AyseEmre CansuDemir bu bildigimiz normal cam şişeler oluyor ya hatta tupper diyoruz onlar olur demi cunku litresi yazmıyor uzerinde☺️
Zeynepgamze AyseEmre bebeğin için yapmak zorundasın bırakma lüksün olmamalı midem bulunsada içiyordum valla
Oglununannesi AyseEmre elimde ucu biberonlu gibi şişeyle dolaşıyorum 1.5 litrelik artı 5 litrelik de damacanam var yatağımın kenarında duruyo o gece bile kalkıp içiyorım önceden bende içmezdim su hatırlatan programlarıda denedim en iyi şişe kucakta gezmek😂😂😂
gonulcelen AyseEmre bn süt soda vs saymıyorum bnde cok karpuz kavun tüketiyorum ama dediğin gibi yerini tutmuyor sanırım çünkü su miktarını azalttığım zamanlarda agrılarım başlıyor
Ntugba AyseEmre canım bende hiç sevmem ve aramam suyu ama şuanda en az 3 lt su içiyorum içerken de zorlaniyorum ama erken doğum riskim var doktorum mecbur tuttu . sabah ilk işin 1 litre suyu doldur ve bütçem diye kendi kendine şöyle öyle öyle alıştım bn
AyseEmre Ntugba sabah uyanır uyanmaz iyi oluyor insanın icesi geliyor ama bu seferde istahım kacıyor 😏 Ac oldugum halde yemek yiyesim gelmiyor
Ntugba AyseEmre sü hep gözünün önünde olsun canım yoksa içilmiyor çok iyi anlıyorum seni ama bebegin için iç
gonulcelen AyseEmre kasılma kramp gibi agrılarım oluyordu doktorum bol su tüket diyor haklı galiba baya azaldı