Kusciviltisi Bebeğim 10 gün önce 1850 gramdı bugun 1770 gram çıktı başka doktora gittim normal mi sizce? Kilo almasını geçtim zayıflamış zaten moralman çöktüm. 31+5 haftalık hamileyim
Ysmmmnn Kusciviltisi benimde bebeğim 36 haftalıkken 37 haftalık görünüyodu 39 haftalıkken 36 ölçüldü çok saçma değilmi hangisine inanacağız
esmerrmm Kusciviltisi cnm bebek zayiflamiyor ölcümler yanlis oluyor malesef 🤷♀️ benimde 2200 dü 2 hafta sonra gittim 2100 dedi 😅 almasi gerekiyorken vermiş gibi oldu o uuzden kafaya pek takmamaya calisiyorum çünkü olcumlerin tutmadigini biliyorum
esraizmirli Kusciviltisi her ultrason aynı ölçmez canım farklı doktora gittiğini söylüyorsun Aynı ölçmesi imkansız yani ☺️Tekrar aynı doktora gitseydin farklı ölçüm alırdın
Gizemin-minnakI @Kusciviltisi ilk gebeliğim ama bildiğim kadarıyla yeni doğan zaten ilk başta kg verir . Sonradan alır . bebekler ödemle şişle doğuyor
Kusciviltisi Ysmmmnn ay valla aynen öyle moralim bozuldu ya hep 1-1.5 hafta önce olan bebek şimdi kilo bile almamış anlayamadım, sizin aynı doktor muydu farklı doktor muydu
Kusciviltisi Denizyildizii ya ama kilo da almamış galiba valla strese girdim başka doktora gidesim geldi
Ysmmmnn Kusciviltisi farklı doktor 38 haftada başka doktora gititm oda kafa çapını büyük ölçtü 39 da 36 ölçüldü😀 şaka gibi
Gizemin-minnakI @Kusciviltisi pardon sonunu okumamışım😂 ultrason Aşağı yukarı doğru hesaplıyor. Ama net olmuyor . Bazen iki Farklı ultrasonda saçma şekilde hafta gün bile oynayabiliyor.
Kusciviltisi Gizemin-minnakI 10 gün önceki kilosundan bile az söyledi düşünün. Başka doktora gitmeyi düşünüyorum :(
Kusciviltisi esmerrmm ya ne bileyim valla modum düştü gittiğim doktorda iyi bir doktordu normalde bugune kadar 3 doktora gittim ücü de 1-1.5 hafta önde diyordu bu tam gününde dedi. Bu hafta kendimi aşırı yordum acaba onla ilgisi olabilir mi
esmerrmm Kusciviltisi bebekler geride veya önde olabiliyor son aylara dogru kendi haftasini yakaliyor diye okumuştum. Ama yorulmanla bebegin zayiflicani düşünmüyorum bebek ultrasonda cok hareket etmistir ölçüm yanlis olmustur . Saglikli olsunlarda kilo alirlar insallah 😊
esraizmirli Kusciviltisi kul yapımı çok önemsemeyin 😁 4100 gr geliyordu oğlum 3700 doğdu sağlığı yerinde olsun kilo her şekilde alır ☺️