Bende hep.necati hocaya gitmeye calistim suan deltayim karantinamin bitmesine 2 gun var ve 36 haftalik hamileyim dogum olursa diyr korkuyorum acikcasi suan ve bende birde rahim sarkmasi olmaya basladi basina gelen varmi normal dogum yapabilirmiyim ki