Dilanalkn Ankara şehir hastahanesinde kontrollerime gidiyorum henüz 11. Haftadayım :) ilk muaynemi emre erdem taş hocadan aldım fakat asistanı baktı şimdi ikili tarama için randevu alacağım ama aynı doktor bulamıyorum sizin aktif devam ettiğiniz memnun kaldığınız bir doktor var mı ?
balbocegim27 Dilanalkn fatma hanım necati bey 3 kere fatma hanıma 2 kere necati beye randevu aldım hiç asistana denk gelmedim hep kendileri baktılar
Hulya312 Dilanalkn bende 32+3 teyim basından beri şehir hastanesine gidiyorum ama hiç bi zaman aynı doktora denk gelmedim zaten aynı doktora alanızda her defasında farklı asistans denk geliyorsunuz aynı asistans da denk gelmiyorsunuz
Havvanure Dilanalkn 32. Haftamdan beri Necati beye gidiyorum sadece 1 kere randevusuz gittiğimde o gün polikinlik günü değildi Yeliz hanıma gittim onada kısacası bayıldım😍 Necati bey sık takip ediyor beni haftalık gidiyorum hatta haftada iki gün bile bazen randevusuz gidip sabahtan sıra alıyorum kendisi bilgisi dahilinde olduğu için kolaylıkla tüm muayenelere randevularıma ulaştım belli bi süre sonrası herhangi açılan bir tarihte randevu aldığımda mesela ikili tarama günüyse bile bakıyor zaten kendisi ogüne çağırmış olduğu için mesela bu pazartesi gittim perşembe yine gel dedi ve bugün için dün akşam saatlerinde sıra buldum halbuki ikili tarama günü yani çok uzattım ama şöyleki kendi takip etmeye başlayınca zaten kendisi hiç bırakmıyor🌺
Mom54544 Dilanalkn Bende gidip başka birine aldım tanımıyorum da inşallah iyidir geçen hafta Fatma hanıma gitmiştim ne guzel randevu en erken haftaya cuma var bu cuma gitmem lazım ama haftaya cuma ya bulduğum için haftaya gideceğim mecbur Geçen cuma 4 de kapadık sabah 10 buçukta gidip hastane mevzusunu bu sefer de 13.50 ye buldum randevu heralde gece mesaiye kalırım 🤦🤦
Dilanalkn Mom54544 12+5 güne randevu aldım ikili tarama için bir de gebe polikinliğinden aldım direkt bi sıkıntı olmaz değil mi 🤔 ikili tarama olandan randevu almadım Necati beyi buldum diye :)
Mom54544 Dilanalkn Hiç bilmiyorum ne ilk defa geçen gittim daha bu kadar zamandır ya olmaz heralde yönlendirir galiba
Dilanalkn Havvanure ay inşallah bizdede öyle olur en başından bu şekilde devam ederiz 😢 bakıyorum bazen jinekoloji bazen menepoz bölümü
Mom54544 Havvanure Sabah gittiğinde kaçta gidiyosun ordan sıra alabilmek için ya ben ne Fatma hanıma nede Necati beye bulabildim sıra Müslüme aslı Gürün e aldım salı günü gideceğim
Havvanure Dilanalkn jinekoloji menapoz vs hiç almadım ben sadece gebe takip, 36 üzeri, 0-14 hafta ikili tarama vs şeklinde denk gelirse aldım bide dediğim gibi hocanın takibi önemli bana sıra bulamazsan sorun yaşarsan gel kağıt yazayım dedi
Havvanure Dilanalkn Ama denk gelirseniz Yeliz Çolakoğlu nuda kesinlikle öneririm şuan görevlendirmede koçhisara gitmiş haftanız küçük denk gelirsiniz muhtemelen
Havvanure Mom54544 7:30 itibariyle bankodan sıra vermeye başlıyorlar ne kadar erken gidip alırsam sıra o kadar erken geliyor hemde hocaların listesi dolmamış oluyor