Kubraargun benim 2.gebeliğim. İlk bebeğimde sepeti de vardı büyüyen karyolası da. Ama kızım ikisinde de yatamadı. Şimdi 2.gebeliğim, o yüzden park beşik tercih edeceğim. 3-4 yaşa kadar kullanılıyor. Kanz olypos modelini düşünüyorım. zaten kademeli olduğu için anne yanı tercih etmeyeceğim. Anne yanı ölçüleri daha küçük geldi bana. Bu model poşet gibi de gıcırdamıyo çok hoş. Fiyatıda iyi, 1000lira altı arıyorum çünkü.