Esmabozkurt Merhaba arkadaşlar oğlum sarılık olmuş hastaneye kontrole götürdüm öğrendim doktor yatır dedi ama yiğenim sarılıktan yatırmışlardı cok kötü olmuştu ben yatırmak istemedim bilgili anneler bana yardim edebilir mi nasil gecer bi onerin var mı 😥😥
gldn065807 Esmabozkurt benim oğlumda doğduğundan birgun sonra oldu bizimki sinirdaydi 18 di hemen yatısini verdi 5 gün hastanede yattık bol bol emzir ama neden yatış yaptırmadın
Eymenkuzusu Esmabozkurt bizimde dogumdan sonra sarilk olmustu tek bir gun hastanede yatip isin tedavisi gordu belli saat aralaignda emzirdm yatarken mama destegiylede atlattik. Yatirin ki uzamasn. Cok gecmis olsun
Aylin2011 Esmabozkurt iki kızım var ikisinde de sarılık yaşadım ilk kızımda değeri 18di 1 gece yattık çok şükür sınırın altına inince taburcu olduk ikincide 17 ye yakındı doktor evim yakın olduğu için sabah akşam getir değerine bakalım bol bol emzir arada mamayla takviye yap dedi oda 2 günde normale dönünce mamayı bıraktık çok şükür sağlıklılar
Zara58 Esmabozkurt geçmiş olsun bizdede aynı sıkıntı oldu . 8 saat mavi ışıkta kaldı öyle düştü değeri . Cumartesi tekrar kontrol var inşallah düzelmiştir 🙏 ışık sivilce yapmıyor ama bebeğin vücudu soyuluyo buda normal bir şey . Biz yikadikca geçti pek kalmadı. Gerekiyorsa yatış kesinlikle yaptırın
Ysmn311111 Cnm kesinlikle yatsın benim oğlumda oldu doğumdan 6 gün sonra yatırdım 2 gün sonra çıktık orası çok iyi geliyor onlara mavi ışık falan veriyorlar sende sık sık emzirmeye gidiyorsun hemen çıkarsın
Yokys Esmabozkurt o sivilce dedginiz seye yenidogan dermatiti deniyor ışık yapmiyor tam tersi ışık iyi geliyor ama bazi bebeklerse o sivilcelenme oluyor benm ilk bebegmde aşırı olmuştu bakmaya kiyamiyordum ikinci smdi dün isikta yattik bir gece cok iyi geldi masaallah toparladi kendini
Ysmn311111 Esmabozkurt her bebek olur sarılık bunda korkulcak bo durum yok sarılığı artmasa yatış vermezdi tedavisini görsün çıksın inşallah geciktirme
Valide Esmabozkurt canım benim karaciğerini çalışmaya zorladığı için o ışık o şekilde deri döküntüsü olabiliyor, sarılık ciddi bir konu doktorun yatış istediyse hiç tereddüt etme 🌸
Umbilik Bizimki 2.gün 20 çıktı, acildeki doktor 2.gün 40′ın üstündeyse tehlikeli demişti 1.5 saatte bir doyurun dedi, şimdi atlattık.
Aylin2011 Umbilik geçmiş olsun canım kardeşimin 24ün üzerine çıkmış 10 gün yatmış hastanede çok şükür sağlığı iyi 🤲
Esmabozkurt Aylin2011 herhangi bir yerde yazıyor mu değerler çünkü doktor bilgisayarından bakıp eşime bilgi vermis
Esmabozkurt Ysmmmnn sürekli uyuyo bir türlü uyandiramiyirum nasil uayandirabilirim yüzünü bile yıkıyorum eliyle ayağıyla oynuyorum burnuyla ağzını sıkıyorum artik sütümü sağıp kaşıkla vericem
Feyza-nur Esmabozkurt saat başı emzirmem lazım uyuyorsa uyandır sürekli emzir ki sarılığı azalsın eğer emmiyorsa yada az emiyorsa sütünü sağ çay kaşığıyla ver