Duygucesur ilk doğumunuz mu? Doğum başlamadan herkesin vajinası dar olur zaten, benek daha kanala yerleşmemiştir. Sancılar geldikçe kanal açılacak. Bir doktora daha görünün lütfen. 2 sezaryen geçirmiş ve 3. bebeğine hamile bir anne olarak pişman olmanızı istemem. İnsan bilinçlendikçe doğumdaki müdahalelerin farkına varıyor