Duygucesur güzel düşün güzel olsun canım, kötü düşünme hiç, Rabbim ne yazmışsa o olacak diyip geçiyorum ben, 2 sezeryan oldum buda 3. Olacak diğerlerinde hiç düşünmeden girdim ve bundada düşünmek istemiyorum, düşündükçe bişeyler izleyip okudukça korkuyor insan, halbuki o dakka olan oluyor bitiyor yani